Monday, May 28, 2007

جزاء كل خاين

معلش بقا كنت بذاكر نسا ودماغي ضربت

16 comments:

Anonymous said...

loooooooooooooooooooooooooool ebde3 kman da lesa el ebda3 ha yetla3 akter b3d el atfal we b3deh alaz madda fel 3alam : el community lma to7'rog mn el exam aw lma exam el community howa ely yo7'og menokom :)wa2el plzzz eb3atly this song ana ba2aly sana badawer 3aleha we msh la2yaha :(

spellz said...

:]:]:]:]:] مش عارفة ليه كنت حاسة ان هيحصل كدة
مسخرةةةةةة
دول فى طب بارضوا ؟
thank u man u made up my day wana lsa sa7ya :D:D:D:D:D:D

Anonymous said...

enta 3aref ana mab7ebesh el 7agat deh :D...makontesh 3ayz ashofo fakro begad lola en noor 2aly eno mafhosh 7aga :D..
gamed awyyyy....enta abo fanela elly bytabel msh kda :D

Anonymous said...

وكعبوا كعبوا كعبوا
هههههههههه
جامده يامجرم
الله يخرب بيت التعليم اللى يعمل فى البنى ادمين كده

wael said...

Anonymous :
الدعاااااء انا من موقعي هذا اطلب الدعاااااااااااااء

spellz :
والله معرف دول في طب ولا لأ بس بشكل عام بتوع طب مش هيبقو بالعقل ده بتوع طب عدو المرحله دي بزماااااااااااان
اشكرك على زيارتك

هاني باشا الجمل :
مش عارف يا باشا دخلت على المدونه لقيتها منوره اوي ببص خير اللهم اجعله خير لقيت اسم سعادتك منور في الكمنتات
وعلى رأي زملائنا في الطريق الي ايلات ياريتني كنت معاهم
انا مش ابو فانله
نورت يا اباشا

محسن :
يخرب بيت التعليم ميت مره يا جدع
اللي يشوفك دلوقتي مايشوفكش بعد امتحان النسا

walaaz said...

good
GoOD

rabna yestor w ne5las el emte7nat 3ala 5er, abl ma 25er borg yeter :D

Anonymous said...

وائل انت تقلب الدنيا وتجيبلي الاغنيه دي عشان مش لاقيها على النت ومش عارف مين اللي بيغنيها
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

wael said...

walaaz:
هو اخر برج لسه ماطارش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا طار عندي من فتره كبيره اوي انا عايش ببركة دعا الوالدين

واحد من الناس :
والله يا ابني قلبتلك الدنيا على الاغنيه دي لحد ما لقيتها ولما عرفت اسم اللي بيغنيها قعدت اضحك حوالي ساعه متواصله ده غير اني كل ما بفتكر اسمه بموت على نفسي من الضحك
المهم اسم المطرب :
سعيد سكسكه
هتلاقس الاغنيه على سايت اسمه :
www.elhawy.com

BaTresYa said...

تهريييييييج ... والله مش كنت هتفرج وكنت هقولك ليه العنف دا بس ...بس لما شفت الكومنتز قلت لما اتفرج ....الله يسامح التعليم اللي فسد دماغ الشعب :D loooooool

wael said...

BaTresYa:
والله يا بتريشيا بتنوريني في المدونه وبستنى كمنتاتك والله الامتحانات بجد ضربتلي فيوزاتي ومش خلت عندي اي فيوزات
ههههههههههههههههههههههههههه
معلش مش قادر اقاوم التريقه على موضوع مش كنت هتفرج ده
هو انتي اسمك بتريشيا بجد؟

safa7_karmooz said...

هههههههههههههههههههههههه

فكرتنى بيوم هيبرنا مع بعض

انا واتنين من اصحابى ...

وعملنا احلى شغل برضه

حبة كده وممكن تلاقى فيديو من الفيديوهات عندى...

اشطز

wael said...

اشكرك على زيارتك ومستني الفيديو بتاعك على مدونتك

inspector said...

جامدة يا وائل و كما قال الشاعر تائه مثلى فى ديجور الزمن عظمة على عظمة و عقبال البكاري

BaTresYa said...

لا مش اسمي باتريسيا بجد .. نكـ نيم كدا بس
...وبعدين ليك يوم حد يتريق عليك :'(
وربنا معاكـ بجد وتجيب تقدير حلو

wael said...

طالب طب :
عظمه على عظمه ياباشا
نورت

بتريشيا :
معلش على التريقه مش بقدر احوش نفسي نورتيني

Anonymous said...

Hey every one i'm one of the guys in the clip dol la teb wala 7aga e7na 72oo2 english alex university wel clip etsara2 3eny 3enak we nas bet2ol eno beta3ha
3al 3moom i like all of ur comments thanks alot